Pazartesi, Şubat 19, 2007

Yine ve yeniden 'outdoor'




'Outdoor' mecrasından bir zeka kıvılcımı da Mustang'den. Fikir basit ama etkileyici. Bu arada şunu da anladım ki müşteriler bazen logonun daha büyük olması konusunda haklı. Özellikle 'outdoor' gibi okumaya fırsatınız olmayan bir mecrada bu kadar küçük logo, işi yaratıcı olmak ile sınırlamış ve efektifliğini öldürmüş.

Avea'dan "oh be anları"

Tüketiciyi bir markanın iletişimine ortak etmek en etkili iletişim stratejilerinden biri. Yeni ve yaratıcı olmamakla birlikte Avea'nın "oh be anları" yarışması da bu stratejiye güzel bir örnek. "İstediğiniz bir "OH BE!" anınızın fotoğrafını ya da filmini çekin!Çektiğiniz fotoğraflarınızı ve filmlerinizi bize gönderin! Süper armağanlar kazanın!", bu kadar basit bir yarışma. Türkiye'nin çeşitli yerlerinden tüketiciler bu yarışmaya katılmış ve çektikleri fotografları bu siteye göndermiş. Sitede düşük çözünürlüklü olsa da birçok fotoğrafa bakabilirsiniz, fakat videoları izlemek oldukça sıkıntılı. Neyse girip, kendiniz görün. ohbeanları