Pazartesi, Ocak 08, 2007

'Profesyonel stajyer'den veda!


Haziran 2005'de Nesko'nun elimden tutup Tansu Gülaydın'ın yanına götürmesiyle başlayan reklamcılık inadım sonunda meyvesini verdi ve ben de bir baltaya sap oldum. Bir başka deyişle; Art Grup'ta Planlama Uzman Yardımcısı oldum. Sırasıyla Shift, Lowe, Ajans Ultra, Yorum Publicis ve son olarak da TBWA\İstanbul'da staj deneyimlerim oldu. Lowe'den Sinan Yavaş, Ultra'dan Erhan Güven, Barış Erkol, Nedim, Sinan ve Alper, Yorum'dan Necmi Zeka, Zeynep, Ceylan, Elif ve Ceyda, TBWA'den Ela, Özlem, Elif, Ahmet ve İsmail; birlikte çalışma fırsatım olan reklamcılardan bazıları.Öyle ya da böyle reklamcılık inadımı sürdürmemde katkısı bulunan herkese tek tek teşekkür ederim. Özetle; uzun soluklu staj kariyerim bugün itibarıyla sona ermiş bulunmakta:)Bugünden sonra, ara vermek zorunda kaldığım 'blog' olayına geri dönüyorum ve gördüklerimi, duyduklarımı ve okuduklarımı buradan sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Şimdilik benden bu kadar!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrikler :)