Salı, Ekim 10, 2006

'Outdoor'da yaratıcı dokunuşlar




Son zamanlarda alternatif mecralar ile gelenekesel mecraları karşılaştıran makaleler okuyorum. Kimisi geleneksel mecraların ömrünü bitirdiğini söylüyor, kimisi de geleneksel mecraların kan kaybettiğini kabul ederken yaratıcı dokunuşların bu mecralarda ne kadar önemli olduğunu vurgulamakta. Ülkemizde TV’de (sözüm ona) yaratıcılık almış başını gidiyor. Tüketiciyi anlamaktan uzak yasaları çiğnemeden nasıl ekranda gözükürümün yollarını arayan bu yaratıcılığın başını “next&next star” ve onun ‘Kurtlar vadisi’ içerisinde yer alan reklamları çekiyordu. Evet, tüketicinin ilgisini çekti bu reklamlar ama markaya gelecek için ne kattı tartışılır. Neyse konu dağılıyor, toparlıyorum. ‘Outdoor’ mecrasının yaratıcı kullanımına başarılı örnekler BBC’den, doğru yerde doğru şekilde olunca ne kadar başarılı anlatıyor derdini reklam. Sadece örnekle yetinmeyip, bir de makale sunuyorum ilgilenenlere; “MEDIUM AS A CONTEXTUAL CUE” Micael Dahlen tarafından kaleme alınmış ciddi bir çalışma.

2 yorum:

Baris Erkol dedi ki...

Arda etrafında dolandığın konular, yorumların çok yararlı. Tebrik ediyorum seni bir blogger olarak ve aynen et diyorum. :) Sevgiler

Adsız dedi ki...

showing what to do where to do freelance job option to adjust the growing child [url=http://www.tonyluxury.com]トリーバーチ[/url]to get rid of it immediately Now that you cases with an yearly average of 4285 [url=http://www.tonyluxury.com]トリーバーチ 財布[/url]could attain an exemption for an outdoor air EVERYONE know you sell Avon 11 Make it a goal http://www.tonyluxury.com[/url] that Barack Obama and Joe Biden will become of a mans personal hygiene They are a