Çarşamba, Ekim 04, 2006

‘Outdoor’daki son teknolojiler

Daha önce blue-tooth teknolojisini outdoor mecrasına taşıyan pilot bir projeden söz etmiştim. Advertising Age’den Abbey Klaassen’in makalesi Dünya’da ‘outdoor’ mecrasının kendini yeni teknolojilerle nasıl geliştirdiğini özetliyor. Artık ilanlar blue-tooth teknolojisinden faydalanarak tüketicilerin cep telefonlarını ile veri alış-verişi yapabilmekte. Yeni yeni kullanılmaya başlanan, LCD ve LED ekranların sonunu getirecek dijital mürekkep (digital ink) teknolojisi ise ‘outdoor’ ilanlarını her zamankinden daha farkedilebilir kılmakta. Gün içinde değişebilen ilanlar, doğru zamanda doğru hedef kitleye matbaa masraflarını en aza indirerek reklam verenlere güzel olanaklar sunmakta. Alternatif mecralar karşısında savaşını sürdüren geleneksel ‘outdoor’ mecrasının gelişimini anlamak için Klaassen’in makalesini okumakta fayda var.

The Hottest Out-of-Home Technologies

Hiç yorum yok: